Sayfalar

2 Şubat 2011 Çarşamba

Son D&R Siparişim - 1


D&R siparişimin ilk kısmı geldi. Kalan 5 kitabımız henüz tedarik aşamasında. Gelince onları da ekleyeceğim. Bu sipariş ile Elif Şafak'ın tüm romanlarını edinmiş oluyorum. Kağıt Helva, Med Cezir, Firarperest deneme-alıntı kitaplarında, nedense daha önceden yazılmış şeyleri tekrar bize satıyormuş gibi geliyor ve okumak istemiyorum. Şimdiye kadar Baba ve Piç, Aşk, Pinhan, Siyah Süt okuduğum romanları. En çok Pinhan ve sonra Aşk romanlarını beğendim. Diğerlerini de merakla okuyacağım zamanı bekliyorum. Gelen kitaplar arasında tasarımıyla en çok Tanrı'nın Doğumgünü kitabı dikkatimi çekti. Böyle bir kitap beklemiyordum açıkçası, iç ve dış tasarımı oldukça farklı ve roman gibi değil de diyaloglardan oluşuyor. Bakalım nasıl bunu da çok merak ediyorum. Tüm kitaplarımı inşallah çocuklarımdan fırsat buldukça burada paylaşacağım. Şu anda evde tek çocuk var sıkıntı olmuyor ama, Nisan da doğunca nasıl bir ev ortamım olacak meçhul :)



Bu süper kitapları da Eylül için sipariş etmiştim. Moli, Foli ve Peli'ye bayıldık. Çizimleri anlatımı çok güzel. Bu aralar Eylül elinden düşürmüyor. Bu halini de sabah fotoğrafladım, yakında eklerim onun fotosunu. Bu kitaplardan haberdar olmamı sağlayan "Bir Dolap Kitap" ekibine de teşekkür etmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder