Sayfalar

9 Mayıs 2014 Cuma

İncelenen Hayatlar

Kitabın Yazarı: Stephen Grosz

Yayınevi: Yapı Kredi Yayınları

Sayfa sayısı: 200

Nereden kaça aldım?: İdefix

Kitabı İstanbul'da bitirdim. Eğitim için geldiğim İstanbul'da sabahları eğitim başlayana kadar çok vaktim oldu. Kitabı SabitFikir dergisinde görüp listeme eklemiştim. Bir psikanalistin hastalarıyla yaşadığı deneyimleri hikaye tadında okuyabiliyorsunuz. Ölüm, hastalık karşısında insanların neler hissettiği, aldatılma, sevgi eksikliği karşısında çok farklı davranan insan prototipleri, çocuklarla yapılan seanslar sorunlar.. Çok derine inmeden yüzeysel olarak hikayelerini öğreniyorsunuz çeşit çeşit insanın. Sonra kendinize bakıp şükrediyorsunuz, ne zaman nerede başınıza ne geleceğini bilmeden :)

2 yorum:

  1. Konusu ilginçmiş gerçekten. Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Sanem evet farklı bir kitap; deneme, hikaye tarzında. Kısa olduğu için hemen de bitiyor.

    YanıtlaSil