Sayfalar

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Anneler Günü ve Ordan Burdan..




Dün kızlarım bana çiçek toplamış, ben yürüyüş yaparken :).
Eve geldiğimde çiçekleri mutfak tezgahında gördüm ve hemen suya koydum. Eylül de okulda çok anlamlı bir hediye hazırlamış bana. Arkasında "CANIM ANNEM" yazılı önünde de kendi yaptığı bir resim olan ayraç. Görünce çok sevindim, kızım da hemen mevcut ayracı değiştirme görevini üstlendi :)



















Geçen hafta İstanbul'a giderken kızlara size kitap göndereceğim diye söz vermiştim, bu vesileyle yeni bir Idefix siparişim oldu ve aşağıdaki kitaplar ile tüm hafta sonunu geçirdik. Bir tane de kendim için attım sepete :).

İstanbul'a gitmeden önceki gün 2. anjioödem atağımı geçirdim. Pek bilinen bir rahatsızlık değil, birden yanağınız, dudağınız ya da gözünüz şişiveriyor. En azından şimdilik benim sadece buralarım şişiyor, traji komik bir görüntü oluşsa da ciddi bir durum olabiliyor, şişme yerine göre. Ne yazık ki kesin bir tedavisi yok, her hangi bir şey tetikleyebiliyor. Acilde müdahale ile 2 günde ancak normale döndüm, kendi kendine 72 saate kadar uzayabiliyor. Ankara'dan bu rahatsızlıkla yaşayan arkadaşlar vardır mutlaka. Blogumu okuyorsanız yazabilir misiniz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder