Sayfalar

8 Ocak 2015 Perşembe

Momo


Kitabın Yazarı: Michael Ende
Yayınevi: Kabalcı
Sayfa sayısı: 303
Nereden kaça aldım?: Arkadaş

Momo bir çocuk, gençlik kitabıymış. Okuması oldukça eğlenceli ve hızlı bir kitap oldu. Sonra dedim ki bizim zamanımızda var mıydı acaba böyle kitaplar :).. Büyüklere de çok güzel göndermelerde bulunulan harika bir konusu vardı; zaman, zamanı kullanma, zamandan tasarruf...
Okurken ara sıra kızlar söylerler anne sesli oku diye. Bu kitabın konusu büyük kızımı da sardı, ancak poz vermek küçük kıza nasip oldu :)

5. - 6. sınıf öğrencileri için keyifli bir kitap olur diye düşünüyorum. Ben o yaşlarda ya da öncesinde çok iyi hatırlayamıyorum ama Çocuk Kalbi'ni okumuştum. Sonrada Şeker Portakal'ı ile tanışmıştım. Bir de Kemalettin Tuğcu'nun acıklı kitapları yer etmiş hafızamda. Nerde Momo nerde Kemalettin Tuğcu :)

Keyifli okumalar diliyorum herkese..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder