Sayfalar

4 Kasım 2013 Pazartesi

Yeni kitaplar :)


Yanda gördüğünüz anı yaşar yaşamaz kaydettim ve burada paylaşıyorum. Bir önceki postta bahsettiğim kitabın filmini almak için yanına listemde yer alan bir kaç kitabı da ekledim. Mis gibi bir paket oldu, okumak için sabırsızlanıyorum. Hafta sonu Paul Auster'ın hayal dünyasında geziniyordum hala bitmedi, ilk defa okuduğum yazarın anlatımı ve tarzı çok farklı geldi. Yandaki resimde en çok merak ettiğim bir diğer şey de "Kitap Hırsızı", hakkında çok fazla yorum okudum bakalım ben nasıl bulacağım!.





Cumartesi günü 32. yaşımı geride bıraktım. 30'dan sonrasını anlamıyorsunuz derlerdi, evet hiç anlamıyorum bu otuzlu yaşları :). Ben hala 27'de kaldığımı hissediyorum, bir avuntu işte benimkisi de.. Mezun olduğum okulun ormanlarında ki ağaç katliamının yapıldığı şu günlerde eşimden ve kızlarımdan anlamlı bir hediye aldım. Benim adıma 20 adet fidan dikmişler. Daha güzel bir hediye düşünemiyorum. 

4 yorum:

  1. çok çok güzel ayrıca yeni yaşınız eski yaşlarınızdan çok daha güzel geçmesini diliyorum kitaplar da harika okuma aşkınıza bayılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkürler, yorumunuz beni çok mutlu etti, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun canım, seni takibe aldım haberin olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Işılcan :)

    YanıtlaSil