Sayfalar

24 Eylül 2013 Salı

Brida




Kitabın Yazarı: Paulo Coelho

Yayınevi: Can

Sayfa sayısı: 214

Nereden kaça aldım?: Tepe Prime Can Yayınları kampanyası

Arka kapak yazısından etkilenmemek mümkün değil. Konusuyla da beni cezbedip hemen içine alan bir kitap oldu. İçerik cüretkar tavsiyelerle dolu.. Kendimi evet ya yapabilirim gibi hissettim sayfalar arasında dolaşırken. Sonra gerçek dünyaya geri döndüm :). Ruh eşi ile ilgili açıklamalarda epey düşündüm kendi kendime. Kitaba göre ruhlar da bölünerek çoğalıyorlar ve kendi ruh eşini bulduğunda gerçek aşkı bulmuş oluyorsun.. Her insan ömrünü kendi ruh eşini aramakla geçiriyor, kimisi buluyor, kimisi bulduğunu sanıyor, kimisi de bulamıyor. Spiritüel dünyaya kısa bir gezi yaptım kitap sayesinde, sevdim.

"Yolunu bulduğun zaman korkmamalısın. Hata yapacak kadar cesur olmalısın. Hayal kırıklığı, yenilgi ve umutsuzluk, Tanrı'nın bize yol gösterme araçlarıdır." (s.25)

"Yaşamında önemli bir şeyle karşılaşınca bütün öteki önemli şeylerden vazgeçmen gerekmez." (s.171)

' "Hiçbir zaman utanma" dedi.
 "Hayatın sana sunduğu her şeyi kabul et ve her kadehten içmeye çalış. Bütün şarapların tadına bakmak gerekir; kiminden bir yudum alırsın, ama diğerlerini şişeyi bitirinceye kadar içersin."
 "Hangisinin hangisi olduğunu nasıl anlayacağım?"
 "Tadına bakarak. İyi bir şarabın tadını, ancak daha önce kötü bir şarap içmişsen anlarsın." ' (s.205)

2 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    46. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, 46. takipçim hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil