Sayfalar

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Sen Dünyaya Gelmeden



Kitabın Yazarı: Margaret Mazzantini

Yayınevi: Doğan Kitap

Sayfa sayısı: 596

Nereden kaça aldım?: Oku&Oku

Bu kitabı okumalısınız. Akıcı dili, sürükleyici hikayesi, konusu her şeyiyle muhteşem bir kitap. Kapağı belki itici gelebilir ama beni çeken de aksine kapağı olmuştu. Muhteşem bir aşk hikayesi, ve bir o kadar kötü savaş hikayesi.. Anne olamamanın ne demek olduğunu size yaşatan, çok farklı bir kitap. Gemma seni unutmayacağım :( Bazı okurlar Gemma'yı sevmemiş ama ben sanırım onu anladım :).

"Dünya bana her şeye tokmuş gibi geliyordu. Aşklar da öyleydi, özleme bulanmış ama hızla tükenen bir şeydi. Ona inanmak salakçaydı." (s.77)

"Acı çekmemek için biraz aptal olmak lazım." (s.174)

"Bir çocuk evlat edindiğin doğru değil. Sen dünyanın acısını evlat ediniyorsun. O, beceriksizliğinin turnusol kağıdı oluyor." (s.197)

"Sadece sevdiin şeyi öğren,Gemma, gerisini başkalarına bırak, kendini bunaltma." (s.242)

6 yorum:

  1. Benim de ilk olarak kapağı ilgimi çekmişti. Ama içerik hakkında kararsızdım. Birinin okuyup yorumlamasını bekliyordum sanırım. Bu yorumdan sonra kesinlikle eklenmiştir listeye. ;)

    YanıtlaSil
  2. Umarım senin okuman da en az benim ki kadar zevkli olur. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. yorumunuzdan sonra almaya karar verdim

    YanıtlaSil
  4. kitabı aldım elime ulaştı zevkle okuyacağımdan eminim ayrıca ayfer tunçkitaplarınıda aldım blogunumzdaki kitap yorumlarınıza çok değer verdiğim için böyle toplu bir alışveriş edeyim dedim DR dan

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim, nazik yorumunuz ve düşünceleriniz için. Umarım pişman olmayacağınız bir alışveriş olmuştur. Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz başlamadım ama eminim çok çok güzeldir hepsi.bakalım şu mülakatım var 6 nisanda onuda bi atlatayım sonra inş son gaz devam edeceğim.okur okumaz da yorumlayacağım inş...

      Sil