Sayfalar

21 Kasım 2011 Pazartesi

Şahane Hatalar


Kitabın Yazarı: Heather McELHATTON

Yayınevi: APRIL

Sayfa sayısı: 640

Nereden kaça aldım?: D&R

Kitabı az önce okumaya başladım ve yine az önce bitti :). Eee noldu bu kadar mıydı demeden edemedim. Kitap gördüğünüz gibi epey kalın. Fakat ilk seçenekten sonra gittiğiniz bölümlerin sayfa aralıkları oldukça fazla, 15 dk dan fazla sürmedi ölmem. Seçenek çok olunca okunacak kısım da azalıyor. Ya da okunacak kısım az olunca seçenekler artıyor. Bence bir seçim kitabı böyle olmamalıydı. Bitirince dumura uğramış gibi hissettim kendimi. Ne bir heyecan var, ne bir dil kıvraklığı. Her şey tek düze anlatılmış. Çok paranız var seçim yapın derken, gittiğiniz bölümde bir bakmışsınız beş paranız yok. Efendim kaza geçiriyorsunuz 20000 dolarınız oluveriyor!!. İş kurun ya da kurmayın.. Sanki şu aile oyunları oluyor ya zar atıp ilerliyorsunuz, onu oynar gibi hissediyorsunuz kendinizi. Yok yok ben beğenmedim, illa okumak istiyorsanız buyrun sizin olsun. Eşimin hediye ettiği bu kitabı kendisi de ilk oturumda bitirmişti de ben de dalga geçmiştim. Ama haklıymış.. Bence bu kitapta bu kadar fazla seçenek olmamalıydı ne bileyim, diğer seçeneği seçmediğim için pişmanlık duymalıydım. Her seçenekte daha fazla şey yaşamalıydım diye düşünüyorum. Aklıma hep Sil Baştan kitabı geliyor. Allahım o ne güzel bir kitaptı.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder