Sayfalar

18 Kasım 2011 Cuma

Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir

Kitabın Adı: Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir
Kitabın Yazarı: Sezgin Kaymaz
Yayınevi: İletişim
Sayfa sayısı: 274
Nereden Kaça Aldım?: D&R

Sezgin Kaymaz'ın kitaplarını okurken çok keyif alıyorum. Karakterleri sıcacık, hemen sizi hikayenin içine dahil ediveriyor. Geber Anne, Zindankale ve bu kitap en sevdiklerim oldu. Kaptan'ın Teknesi'ni çok sevemedim, sırada bekleyen Lucky ise heyecanlandırıyor. Yandaki resmi de dün işyerinde çekmiştim. İstanbul'dan arkadaşım Emine'ye kurabiye  göndermek için :). Yiyemese de yalanmasına sebep oldum :). Kitabımı dün akşam çocukları uyuttuktan sonra bitirdim. Yüzümde gülümseme, kitaplığa doğru gittim. Yeni bir kitap ayracı, kura ile yeni bir kitap seçtikten sonra. Sıcacık yorganımın altında uykuya daldım. Şimdi ise başım ağrıdan çatlıyor. Umarım bir taraftan yudumladığım kahve ile Snickers işe yarar :)

Arka Kapak Yazısı: Uzunharmanlar mahallesinde bir bekâr evi kiralayan Musa daha ilk geceden dehşete düşer. Gaipten sesler gelmekte, odalar kendiliğinden aydınlanıp kararmaktadır. Burası bir perili evdir galiba! Ancak... Eğer hakikaten perili evse, mutlaka iyilik perilerinin merkezidir. Çünkü gaipten yalnızca ses değil; çörek, börek, turşu, çay, temiz çamaşır, hatta tamirci bile gelmektedir. Ne yapacağını bilemeyen Musa, bir yandan olan biteni anlamaya çalışırken öbür yandan mahalle halkıyla tanışır. Üç kuşaktan doğma büyüme Ankaralı "Erzurumlu Teyze" ve kahverengi horozu Rıza, ürkütücü ev sahibi Beyabi, komşunun koca bekleyen kızı Aylin, "baba adam" Kaportacı Kirkor, 7x24 burun karıştırma kapasitesine sahip küçük Kemal, adı var kendi yok gizemli kadın Aspendos... Derken ortaya bir gizemli kadın daha çıkar ve Musa'nın kafası büsbütün karışır... Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafirhentbol dünyasının ünlü isimlerinden Sezgin Kaymaz'ın ilk kitabı. Yer yer komik, baştan sona eğlendirici bir roman. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder