Sayfalar

2 Nisan 2015 Perşembe

Neler Okudum :)


2 aylık bir aradan sonra merhaba, yeniden. Bu sürede bol bol okudum, ve instagramdan paylaştım okuduklarımı, pişirdiklerimi. Takip etmek isterseniz aşağıdaki fotoğrafta kullanıcı adım var :).. 









 
 

Bu sürede tabi yeni kitaplar aldım, yukarıdaki bebeklerin hepsi İdefix'in Can Yayınları kampanyasından kaptıklarım. Her biri için sabırsızlanıyorum. Bu gün de bir öğle arasında yandaki resimde gördüğünüz Güvercin isimli kitabı bitirdim. Zaten çok kısa hemen okuyabiliyorsunuz. Okuması ağır bir kitap da değil, insanlardan uzak kendini güvende hissetmek için kendi dünyasında yaşayan bir adamın aniden bir güvercinle karşılaşmasıyla tüm zırhları iniyor. İntihara kadar varan düşüncelere kapılıyor, ayrıntılar oldukça fazla ancak sıkmıyor. Koku isimli romanıyla ünlenen yazarın bu kitabını beğenenler olduğu kadar sığ ve yavan bulanlar da var. Ben beğendim, çok fazla bir beklentiye girmediğim için olabilir.



Herkese keyifli okumalar..

6 yorum:

  1. Sana gül bahçesi vadetmedimi ben de incelemiştim blogta. Çok güzel kitaplar.

    YanıtlaSil
  2. Aaaa instagramda ben yokmuyum yaa 😀

    YanıtlaSil
  3. Harika.kitaplar okumussun daha kokuyu bile.alamadım ki ama temin edicem okuyacagim, ne güzel gelmeyip biriktirmissin kitapları ama ara sıra gel yanlız kalmayalim kitap yorumlariniozluyorum

    YanıtlaSil
  4. Lord o kitap gerçekten çok farklı bir okumaydı, teşekkür ederim..

    Sinem merhabaa, senin kullanıcı adın ne bilmiyorum ki :( Güzel kitaplardı evet instagramdan paylaşmak kolayıma geldi, buraya yazmak zor geldi ama burası daha kalıcı ve özel tabi ki. İnstagramda bir cümle ile kalıyorsun ancak burada ne istersen yazıyorsun :) Yorumun için çok teşekkür ederim :)..

    YanıtlaSil
  5. her biri çok güzel okuduğunuz kitapların ama sana gül bahçesi vadetmedim.. ayrıca çok güzel...bana da beklerim..

    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com.tr/2014/05/joanne-greennberg-sana-gul-bahcesi_31.html

    YanıtlaSil
  6. şule dün sana tevafuk eseri yazmıştım :D bugünde sen oldugunu keşfettim blogunda gezinirken denk gelmiş yani ve çok şaşırdım ....keyifli okumaların olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil