Sayfalar

31 Mart 2012 Cumartesi

Kapak Kızı


Kitabın Yazarı: Ayfer Tunç

Yayınevi: Can

Sayfa sayısı: 261

Nereden kaça aldım?: OkuOku

Aslında ters bir sırayla okudum kitapları. Önce bunu, sonra Yeşil Peri Gecesi'ni yazmış Ayfer Tunç. Yeşil Peri Gecesi'ndeki asıl karakter Şebnem bu kitapta başkalarının gözünden anlatılıyor. Ama çok derine inmeden, Şebnem'in kendi içinde ne yaşadığını bilmeden. 2. kitabında Şebnem kendisini anlatıyor. Ayfer Tunç'un anlatımını ben çok sevdim, bu okuduğum 3. kitabı. Bu iki kitabı bütün olarak düşünmelisiniz, okuyacaksanız ikisini de okumalısınız.


" Çevresine bakındı. Çeşit çeşit insan vardı vagonda. Büyük çoğunluğu hayatın kıyısında, kendine çok küçük bir yer tutarak yaşamaya çalışıyordu, küçücük bir yer, hayatta kalmak için. Sonuçta amaç iyi yaşamak mıydı? İyi yaşayan mı karlıydı? İyi yaşamak, hayattan daha fazla tat almak için her şey yapılabilir miydi? Yoksa sıkıntılı olsa da değerlerine titizlenilen bir hayat mıydı doğru olan? Şebnem nasıl yaşıyordu? Doğru mu? İyi mi? Acıklı mı? Doğru denen şey ne?" (s.124)

1 yorum:

  1. Ben de çok merak ediyorum Kapak kızı ve Yeşil Peri Gecesi'ni. En kısa sürede alırım inşallah. Bloğuma da beklerim ;)

    YanıtlaSil